...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

čtvrtek 24. listopadu 2011

Pohled do minulosti..

..a do budoucnosti.
Dnes jsem se přenesla myšlenkami tak trochu do minulosti, kdy jsme ještě jaké malé děti posílali pohledy z dovolené, táboru, z chaty nebo od babičky. Nejdříve koupit pohled, napsat vzkaz, co děláme, co jsme měli k obědu a že se těšíme na shledání. Pak olíznout zakoupenou známku, přilepit na vyznačené místo a hurá s pohledem do schránky...No tak něco podobného jsem si dnes připomněla. Obklopena mobilíními přístroji, emaily a mmskami jsem si připomněla, jaký je to zážitek si jít poslat pohled(y).
Už o víkendu jsem začala na pláži vyplňovat prázdné pohledy adresami a přáníčky. A dnes jsem se se šesti vydala na místní poštu. Paní za přepážkou mi prodala kajmanské známky a pak už jsem jen do "namáčítka" (do té mokré houbičky) připlácla každou známku a lepila...šup do mezinárodní pošty a....letí / jedou / plujou k VÁM :D Snad se budou líbit ;))





2 komentáře:

  1. Super obrázky. Zamačkávám slzu :)
    Posílání pohledů, přání atd. tradiční poštou považuji za jednu z nejlepších věcí. A ta radost lidí, když dostanou svou kartičku ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To ano, hned bych šla posílat další :)) Teď už můžeš jen čekat, který doletí k tobě ;)

    OdpovědětVymazat