...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

neděle 30. října 2011

7mile beach a Surf park Black Pearl

První "volnou" sobotu jsem strávila s rodinkou..jelikož to tu moc neznám a nikoho jiného tu neznám, jevilo se to jako nejlepší možná volba ;) Ráno jsem vyrazili na Seven mile beach. Má to být jedna z nejlepších a nejkrásnějších pláží tady na Grand Cayman. A byla a nebyla...Bílý (skoro  - jakožto detailista samozřejmě není bílý nýbrž lehce nažloutlý) písek, tyrkysová průzračná voda...tak to má vypadat...samozřejmě příroda si dělá, co chce, takže když jsme tam byli my, byla voda lehce zkalená díky bouřce, co tu byla noc předtím a na pláži byly naváté řasy..ale nic strašného..ale ta voda! Teploučká jako už jsem dlouho nazažila..ještě, že tu není moje maminka, myslela jsem si, když jsem plavala asi ve 29 stupňové vodě (to říkají na netu, ale kdoví, byla teplá jako kafe!), protože tu bychom museli z vody lovit při setmění.





Pěkně jsem se prošla po pláži, okoukla téměř opuštěné hotely a pak jsme frčeli domů. Odpoledne měla být na pořadu dne Halloweenská party v Camana Bay, ale byla přesunuta až na pondělí.
My jsme se tedy jako náhradní plán vydali do Surf parku Balck Pearl, kde se děcka dost vyřádila a Simon se těší, až bude moct jít taky ;)) No a já možná půjdu taky, přece jen to bude legrace ;))) No víc uvidíte na videu :)

1 komentář:

  1. jen tak dál ,piš a foť,už se těšíme na další pokračování.

    OdpovědětVymazat