...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

pátek 28. října 2011

Praha - London - Miami - Kajmany

Začalo to ve středu v 8:15 místního času. O pár minut později se odlepilo od země první letadlo, které mě mělo přiblížit k mému novému cíli...Londýn klasika, moc jsem toho neviděla a zase seděla v dalším letadle...a pěkně dlouho..let přes 9 hodin byl kupodivu celkem v pohodě, hezký výhled z okénka u kterého jsem seděla se mi naskytl krátce po vzletu, když jsme přelétali nad Manem, tedy mým minulým "au pair domovem"...a Peel tam pořád je i se svým hradem;)) Pak přes Irsko směrem k Severu USA a podél pobřeží mezi pevninou a Bermudama do Miami...



Pohled na pevninu Miami byl pěkný...a hned jsem také poznala, že jsem v Americe..město pěkně zarovnané do pravých úhlů :D to se v Evropě moc nevidí...krásná musí být i Miami beach  - už z letadla vypaal moc zajímavě.




Letadlo na Kajmany mělo zpoždění, jak už to u těhle malejch ostrůvků bývá, je tam dycky ta doprava horší...No a pak mě Simon vyzvedl na letišti, Amy se nemohla dočkat až přijedu, Coco vyrostl (zase) a vítal mě stejně zběsile jako Amy a po krátkém přivítání šup do postele..;)

Za první den už jsem toho stihla dost a dost, dokonce už i "pracovat"...S dětmi jsme ráno vyrazili k zubaři...pak jsme hopsli do bazénu a dokonce i do vířivky, kde jsme využili toho, že bylo hezky a po slušnou dobu nepršelo..hráli jsme samozřejmě spoustu her (některý jsem opět prostě nepochopila - Amy čte Stmívání tak hádejte na co jsme hráli). Pak jsem šla s Cocem na pláž a krásně jsme promokli, domů jsme dorazili jako dvě zmoklý slepice, ale ani jednomu z nás to nevadilo  - je tu krásné teplo (jen vevnitř občas člověk mrzne kvůli klimatizacím). Pak jsme vyrazili projet elektrické skútry dětí do Camana Bay, zátoky zřízené jako karibská čtvrť, kde se nabízí apartmány a byty k prodeji, a je tam několik obchůdků, restaurací a multikino.
Pak už jsme mířili domů, kde se vařila večeře...Teď si tu píšu článek do blogu a děcka čučej na telku...







Je to tu hezké ale zvláštní...Na dovolenou to je rozhodně vzrušující a pěkné, ale na bydlení a žití...nevím nevím...i Amanda se chce vrátit domůůůůů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat