...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

úterý 11. ledna 2011

Co je v Novém roce nového..?

Máme tu nový rok, 2011, a v dnešním pěkném datu, které bude podobně hezké a možná i hezčí až za 10 měsíců, teda 11.1.11,je příhodné nastínit, co se nového změnilo, mění či měnit pravděpodobně bude..

Děti už konečně zase chodí do školy, takže se pomalu (a neochotně) navrací k režimu..Ranní vstávání zatím moc Amy nejde, no ale tak, upřímně, diví se jí někdo..?(ale neříkejte jí to) Také jsem poprvé viděla třetí dítko, Simonovo, 12ti letého Josepha, který je teď už zase zpátky v Kanadě.
Já se vrátila do školy už minulou středu, kde jsem se mimo jiné dozvěděla, jak se měly holky o Vánocích s jejich rodinami (nebyly moc nadšené, holt Vánoce jsou svátky, které lidé tráví se svými nejbližšími, s těmi, které mají rádi a kteří mají rádi je, no a tak to prostě nebylo až tak nic moc a holkám se stýskalo a moc se necítily..)a dojmy ze Silvestra (jsem ráda, že nejsem jediná, komu se "tento způsob Silvestra, zdá poněkud nešťastný") a jaké je možné si udělat na zdejší "college" zkoušky z angličtiny, kde jsem se rozhodla zdolat hned dvoje zkoušky! První zkouškou bude zkouška z konverzace (poslech a mluvení), která bude někdy na konci března, jako druhou pak mám v plánu absolvovat cambridgeskou zkoušku "First certificate in English", která obsahuje mnohem více dovedností a znalostí, takže se budu muset hooodně, hoodně učit! :D
Takže od toho týdne začínám chodit do školy dvakrát týdně..středa, pátek (a velký úklid se přesouvá na čtvrtek) :)
Další novinkou je to, že jsme po Vánocích bez peněz (téměř)..já taky, protože jsem velkou část vydělaných peněz, bohužel, utratila za cestu domů (viz report z Londýnské kalamity).Peníze však jaksi chybí i rodičům, kteří si zřejmě udělali štědré Vánoce (a měli hodně výdajů), takže se šetří..prej ;)
A šetří se a šetří, takže z plánů na lyžování či cokoli jiného nic nebude.. a tak se musí hoodně pracovat..Z tohoto důvodu bude zřejmě zanedlouho Simon pracovat přes týden v Londýně (a domů bude jezdit na víkendy či my za ním)..to je docela velká změna, která se chystá, tak uvidíme, jak to dopadne..Jen doufam, že nakonec neodjedou oba rodiče a já tu nezůstanu s "andílkama" sama...ale už mám aspoň nabídku, že můžu přespat v Londýně za levno ;) A to se vyplatí :D
S penězi spojené aktuální téma je založení zdejšího účtu..tam mi pak budou chodit peníze a vyhne se tím zbytečným nákladným platbám při transferu peněz..Simon mi doporučil Isle of Man bank a prý je zdejší bankovnictví odproštěné od tax jako třeba v Lichtenštejnsku nebo tak..hmm, zajímavý;)


A mám nově vyprané povlečeníčko, hezky voňavé, takže do něj jdu zalehnout a snít až zase do zítřka :) Dobrou noc všem!

6 komentářů:

  1. Peníze vždycky nemají ti, kteří je přehazují vidlemi!

    OdpovědětVymazat
  2. K tomu účtu u Isle of Man bank - důležité jsou nulové nebo nízké poplatky za zřízení, vedení a zrušení účtu, za platební kartu, za transakce a možnost ovládat účet přes internet odkudkoli ze světa. Pokud Simon myslí těmi taxami něco jako daňový ráj, čili třeba osvobození od daně z příjmů, tak to pro au-pair tak důležité není, protože z kapesného daně neplatí.

    OdpovědětVymazat
  3. M:vidle se museli prodat, aby bylo na žrádlo :D žertuju... ;)

    T: jj, už si to zjišťuju, největší problém zřejmě budde, aby transakce byly zdarma i v zahraničí..o tom se tam moc nemluví, tak to proštuduju trochu a pak vyrazím rovnou do banky..JJ asi něco takového myslel..no do budoucnosti by toho ale zřejmě mohlo jít využít, ne? Tak to aspoň myslím myslel Simon..;)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že je to s tebou už hodně nakloněné, když po vtipu oznamuješ, že je to vtip!!!

    OdpovědětVymazat
  5. no jo zacinam se naklanet k mistnim moresum!

    OdpovědětVymazat
  6. Asi byla nebo bude finančně nákladná oprava nebouraného auta a tak hory nejsou.Drž se děvče,život není peříčko ! Už se těším na Man.

    OdpovědětVymazat