...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

sobota 1. ledna 2011

Zpátky na Manu

Doma jsem si užila krásných 9 dnů, Ježíšek mi nadělil spoustu krásných dárečků, dobře jsem se napapala a potěšila se se svými nejbližšími ♥ a v brzkých ranních hodinách 31.12. (konkrétně vstávačka v 3:30!) jsem v 6 hodin místního času opustila Prahu Ruzyni směr Velká Británie.Letěla jsem přes Luton - mé oblíbené letiště, které je vždy extra.Tentokrát, pro změnu, byl po našem přistání vyhlášen požární poplach, takže jsme měli skoro hodinku zpoždění..Mě to nevadilo, času jsem měla víc než dost..Na letišti jsem si trochu schrupla, pojedla, popila..a pak odlétla na Man. Vyzvednul mě Simon a jeli jsme domů..Děti máme doma teď tři - na Vánoce přijel Simonův syn z Kanady. Čekala nás společná večeře v indické restauraci. Potom jsme doma naplno užili vánočního dárků dětí - bubny, kytara a mikrofony pro zpívání na playstationu ;) Legrace :) Večer šli všichni spát, děti před 10. hod, Simon s Amandou po 10., a já čekala na půlnoc do 11. hodin - udělala jsem si český Nový rok..a pak jsem znaveně ulehla do postele s nebesy..

5 komentářů:

  1. To je vtipný :) Takže jste Silvestr vlastně moc neprožívali, co? Ale my koneckonců taky ne. už o tom píšu nějaký článek, snad ho dneska dokončím! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Silvestr jsme vlastně poctivě zaspali..u mě snad poprvé za život :)

    OdpovědětVymazat
  3. Silvestr si nezaspala! Pořádně si ho oslavila a zapila, přáníčko vypustila, rakety odpálila a prskavky zapálila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, to je pravda ;) měla jsem tak Nový rok už 28. 12 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,Hani,
    u nás je stále zima,ted nás čekají dva plesy,z toho jeden školní.

    OdpovědětVymazat