...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

neděle 14. listopadu 2010

Víkend s ladies night a cyklovýletem

Další víkend za mnou, podezřívám místní government, že tu čas o víkendu běží rychleji!;) Počasí ale opět vyšlo na jedničku a tak jsem si mohla užívat venkovních radovánek pod polojasnou oblohou.V sobotu jsem si udělala výlet do Laxey (opět), jelikož místní zahrady inzerovaly vánoční trh!Nebylo to ovšem to, co bych si představovala, jen asi 8 "stolů" s věcmi rozlišného vzhledu, hodnoty a vkusu :) Prošla jsem si druhou část Laxey s druhým vodním kolem - malou sestrou Isabelly ( o níž jsem si přečetla, že to je největší vodní kolo na světě!!!) a na pobřeží jsem potkala Ancu (čti Anku) z College (ze školy) s její sestrou, která je také au pair a s jejich "roztomilými" svěřenci.Domluvily jsme se na večer...Večer jsem se vydala na svou první jízdu double-deckerem, dvoupatrovým červeným, typickým anglickým autobusem.Z Ramsey jsem dojela do Douglasu, kde na mě před Mark and Spencerem čekala právě Anca a společně jsme dorazily do klubu k dalším 8 holčínám - au pairkám...Dámská jízda 10 au pairek multikulturního složení - byla to sranda ;)
V neděli jsem si pro změnu dala trošku do těla a vydala se poznávat nepoznané na kole.Z Ramsey jsem se vydala po cyklostezce (silnici) směrem k nejseverněji položenému místu na ostrově - k majáku Point of Ayre.Jedna cesta měla asi okolo 7 mil, to znamená, že jsem celkem ujela cca kolem 23 kilometrů ;))
Večeře byla opět společná, jak je tu v neděli zvykem a Simon podával vepřové, opečený brambor, květák, kapustu a zelí.Znavená a s bolavým pozadím ulehám do postýlky vstříc novému týdnu a novým zážitkům...

3 komentáře:

  1. Z tebe snad bude spisovatelka ! Už se zase těším na další díly vypravování !!!! Zítra bychom si mohly popovídat na skype,až budeš mít čas,tak mě prozvon.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja se stanu asi zavistivou osobou, jak tak posledni dobou zjistuji! Momentalne ti moc zavidim to kolo!! Pac, pusu, m.

    OdpovědětVymazat
  3. Maminka: no jasně, napíšu bestseller a budu moct bejt klidně učitelka :) dobře, prozvoním!
    Monička: JJ kolo bylo faajn! Neboj něco vyděláš a můžeš si koupit nějaký ojetý! Kámoška to tak v Anglii udělala :)

    OdpovědětVymazat