...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

úterý 16. listopadu 2010

Babysitting a border kolie

Baby sitting(rozuměj večerní hlídání dětí) aneb dítě sedí...no u mě jedno dítě leží a spí a druhý dítě má pořád něco "na práci" :) Včera potřebovala Amy nutně obvázat zraněnou packu, kterou si odřela ve škole, dneska jí pro změnu začala blikat žárovka u lampičky a tak si hrála na elektrikářku..rodiče jsou na procházce se psem, mají tak trochu toho aktivního relaxu..A po své elektrikářské výměně lampičky předvedla Amy svoje, když začala brečet kvůli domácímu úkolu, který místo pastelkama udělala fixama a to se prý nesmí..snažila jsem se jí vysvětlit, že to lze napravit a jak, ale dětmi zde oblíbené "I want my mummy!" (Chci maminku!), se zase opakovalo a opakovalo..po půl hodině spí a já mám totál dřevěné nohy! :D paráda!

Jednou jsem před spaním četla Amy pohádku, v které byla chůva pes..No a Isle of Man je rájem psů a pejskařů (tedy i můj)..a především...rájem BORDER KOLIÍ! V ČR určitě není tolik Borderek jako tady..ono taky asi nikde není víc ovcí než tady! Nevidíte-li každý den aspoň jednu ovci, buď jste oslepli nebo jste mrtví! Ovšem začínám své odhodlání pro budoucí držení Borderky přehodnocovat..možná není úplně nevhodnější..

4 komentáře:

  1. Jsi na omylu!!! Nejvic ovci je v Aussie a na Zelandu! Je jich tu dokonce vic nez lidi! ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Amy chce být asi dokonalá a nezvládá,že jí něco nejde.Tím,že se vyvzteká,si uvolní energii a může pracovat dál. Horší je to pro její okolí.Ve škole to,určitě nedělá. Zkus jí říci,že je to ale její úkol a né maminky,jinak by musela maminka dostat jedničku. A maminka má jinou práci.

    OdpovědětVymazat
  3. Zkus ještě,když bude zase Amy vyvádět,jí říci,že by si musela paní učitelce říci,jak při domácím úkolu vyvádí,no a pak by nemohla být dobře hodnocena.

    OdpovědětVymazat