...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

čtvrtek 11. listopadu 2010

Prohlídka Douglasu a Poppy Day

Čas běží, vítr fučí a já už tu budu 4. pracovní týden!;) Začínám pomalu, ale jistě objevovat vše, co tu na ostrově je! Ve středu jsem si udělala pěkný den. Ráno jsem jako vždy odvezla děti svým malým meďourem do Castletownu do Buchan školy a pak pokračovala s Amandou do Douglasu, kde jsem zaparkovala auto v její garáži a vyrazila do víru velkoměsta! Cesta ten den nebyla nic moc, neboť přes noc mrzlo a tak úterní déšť na silnici zmrzl a tak mi cestu znepříjemnil tzv."Black ice"(říkali to v rádiu) - tedy prostě namrzlá silnice..Noo, teda to velkoměsto bych měla upřesnit..HAHA, cca 30 tisíc obyvatel žije v tohle největším městě ostrova, což je skoro polovic než v Boleslavi;)) Každopádně jsem sešla blok a už jsem byla v obchoďáku Mark & Spencer, kde jsem hned jako Alenka v říší divů obdivovala vánoční kolekci.Poté jsem vyšla na hlavní ulici plnou malých a trochu větších obchůdků - ráj to na pohled :D A začala jsem objevovat kde co mají, kolik za to chtějí atd..;) Přešla jsem celou ulici a pak to zpět vzala po promenádě kolem moře, sluníčko zrovna svítilo a bylo hezky ;) v supermarketu jsem si koupila k obědu kuřecí tortillu a jela do "college" na konverzaci..Tam nám přibyli dva noví "případi" - žena z Filipín a pán z Polska. Jedno z témat hovoru byla mimojiné oslava tzv. Remembrance Day neboli taky Poppy day, jež se drží v 11 hodin 11.11., a je to připomenutí úmrtí lidí a vojáků v 1. světové válce..

2 komentáře:

  1. Myslíš, že už ses po čtyřech týdnech dostatečně zajela? Já jen, abych věděla, co mám očekávat :)

    OdpovědětVymazat
  2. docela jo, určitě líp než na začátku v prvních týdnech..ale ještě se mám co učit, a doufám, že se to ještě zlepší ;)

    OdpovědětVymazat