...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

sobota 20. listopadu 2010

Peel a Mannanan House

Další pracovní týden utekl jako voda a já už jsem tu přes měsíc! Dnes ráno jsem se vzbudila trochu zmatená v 6 ráno stím, že jsem nevěděla, jestli mám vstávat a odvést děti do školy..naštěstí nee, sobota přináší zasloužený prodloužený spánek a tak jsem hned zase ulehla..na moc dlouho to však nebylo..o ranní budíček se jako vždy o víkendu starají děcka ;))
Po umytí autíčka jsem vyrazila na výlet, tentokrát do městěčka Peel.Zde jsem navštívila zříceninu "Peel Castle", vyšlápla si vedlejší kopec, abych ji pěkně viděla shora a pak jsem se vydala do muzea "House of Mannanan", kde se mi váážně líbilo! Milý pan průvodce mě provázel prvním patrem muzea a s ochotou mi vyprávěl příběh Manu, kterak se tu objevili lidé - Keltové a poté jak sem připluli Vikingové..prohlídka to byla naprosto skvělá, takových muzeí je třeba více...ne nadarmo toto muzeum získalo cenu! Uvnitř muzea byly takřka živé rekonstrukce a figuríny mnohdy byly k nerozeznání od skutečných lidí...ke všemu nahrané příběhy, které dané figuríny vyprávěly..Nejvíce se mi líbilo druhé patro muzea, kde byly dobově zařízené místnosti, opět s vyprávějícími figurínami, ale ty vůně! Ještě jsem nebyla v muzeu, kde by v expozici rybárny byly cítit ryby! Tady tomu tak bylo! Paráda - jak autentické! Prohlídku jsem zakončila nákupem pár suvenýrů a pak jsem se vydala na prohlídku městečka a místní katedrály..

Děti jsou dnes mimo dům (Josh spí u kamaráda Luka, Amy je u Nany - babičky), takže tu bylo, je a bude až do zítřka krásné ticho! Simon udělal vynikající večeři tuňáka (jako opravdový maso), zeleninu, hranolky a bylo to velmi dobré (až na tu jejich "vinegar", to není můj "cup of tea").. A teď si jen pustit v postýlce nějaký anglický filmík...aaaa, pohoda! :)

2 komentáře:

  1. Hani, nakonec se k tobě přidávám - na dálku.. Ačkoliv moc hlídat děti nebudu, spíš šůrovat obydlí :) Snad o tom brzo splodím nějaký článek. Každý den únavou padám na ústa, ale to už asi vina jetlagu nebude... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem to zjistila na FCB! supr, aupairko! no urcite napis naky podrobnosti!!!a kdy zacinas?

    OdpovědětVymazat