...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

pondělí 7. listopadu 2011

Výletní víkend

Zase minul další víkend a já mám opět nové zážitky z Kajmanů...takže šup sem s nimi!
Středeční relaxační ráno jsem strávila u bazénu, což je dycky fajn ;) věčně tam nikdo není, přesto že k němu mají přístup i dlaší obyvatelé,takže to je supr! Na polední jsme vyrazili s rodinkou (bez Simona teda, ten je v Londýně) do kina na Puss in Boots (Kocoura v botách) - animovaný film o novodobém kocourovi v botách z populárního dětského filmu Shrek (čti Šrek) - a samozřejmě nemohly chybět tak oblíbené kocourovi "psí" kukadla :) Po polední pohádce jsem zůstala v Camana Bay, abych to tam trochu objevila..Jedním z mých cílů bylo vylézt na rozhlednu a kouknout se na ostrov pěkně z výšky..Přesto, že průvodce slibuje pěkný rozhled na ostrov z ptačí perspektivy, musím bohužel konstatovat, že kajmanský ptáček teda moc vysoko nelétá...při mém strachu z výšek tohle byla slabota. Viděla jsem sice na obě strany moře, ale pěknější výhled by byl zaručen snad leda při výšce cca dvojnásobné...a nebo při letu helikoptérou, který zde nabízejí (ale který však není zadarmo, jako vyhlídková věž!).

Poté jsem se prošla "Camana Way", tedy cestou, která spojuje Camana Bay s pobřežím a Sedmi-mílovou pláží a poté prošla mezi hotely na pláž, kterou jsem bílým písečkem prodila pěkně směr sever, k jejímu hornímu cípu..došla jsem k hotelu Ritz-Carlton, kde se zrovna konala svatba na pláži..hezké! Až na tu srandovní podívanou, kdy mají na sobě všichni kvádra a jsou nastrojení a pak šmajdají v písku v pantoflích :D haha
Za Ritzem jsem zase prošla zpět na cestu a šlapala si to zpět k autu. Večer jsem si zase po dlouhé době (od července zhruba) dala Baked Potato a znaveně zalehla :)

V neděli jsem dopoledne vyzila směr východní oblast Grand Kajmanu přes Bodden Town až do Botanické zahrady Královny Alžběty II. A to stálo za to, neboť tam jsem viděla další netradiční obyvatele tohoto ostrova. Iguany modré - obří ještěrky - které jsou tu k vidění jako na jediném místě na světě a jsou přísně chráněné. No když jsem viděla první z nich, měla jsem velký respekt, bůhví, zda má ten vystřelovací vytahovací jazyk, kterým si mě namotá k sobě, či zda chodí moc blízko nebo kouše, či je to snad jedovaté??? A pak když vylezl ještě větší kámoš z houští, to jsem si teda říkala, že to bude krátká návštěva...Ale pak jsem vypozorovala a objevila jasná pravidla..Iguany můžou kousat, proto se nesmí hladit, krmit nebo na ně sahat - jen dívat a fotit.(napsáno na tabuli) Vystřelovací jazyk nemají jen normální, krátký.(odpozorováno od pijícího iguany) A když k nim přijdete blíž a fotíte je, jen strnou a koukají, takže super modelky :D Ale běhat umí taky pěkně rychle, na to jak nemotorní jsou - musí dost zvedat nohy aby neškobrtly o drápy.


Kromě nejlepší atrakce - Iguan - jsem viděla také Kajmanského papouška, želvu, kachny, ptáčka jménem Bananaquit a malý ještěrky a samozřejmě spoustu rostlin, stromů a keřů.



Odpoledne jsem ještě vyrazila na Seven mile beach zaplavat si v moři, které bylo opět krásně teplé. Večerní procházkou po pláži jsem zakončila volný den a jela vstříc pracovnímu týdnu zpět na apartmán.

1 komentář:

  1. Fota jsou moc krásná,ten západ je nádherný,tý potvůrky bych se asi trochu bála.

    OdpovědětVymazat