...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

neděle 1. května 2011

Manx classic cars - závod do vrchu

Začíná letní sezóna (od konce dubna či od Velikonoc - do konce října), pro mě to, co jsem ještě nemohla zažít, protože to bylo přes zimu zavřené nebo se to prostě nekonalo...Začíná několik měsíců, kdy je ostrov alespoň trochu znovu "obživlý" ;) Počasí zatím na anglické poměry překvapuje svou vstřícností a těší nás mnoha slunečnými a jakžtakž teplými dny..prostě čas vyrazit ven!!!

A tak jsem v sobotu vyrazila..Po náročném pátku (královská svatba, barbecue a pak hlídaní děcek celý den) jsem se na to v sobotu nejprve řádně vyspala..Ale potom už jsem vyrazila rychlostí blesku na druhý konec Ramsey, abych chytla nějakou tu závodní fotku a náladu :)

A chytla!





Některé postarší "miláčky" musely na start sice dotlačit, ale pak to prásklo z výfuku a už to jen svištělo :D
Atmosféra byla přátelská a poměrně poklidná, pořádný blázinec se čeká až první týden v červnu, kdy se koná nejprestižnější z místních závodů a to TT race.

1 komentář: