...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

sobota 29. ledna 2011

Finální slevy

V Anglii probíhají slevy obdobně jako u nás..po Vánocích začínají, ovšem tady gradují až ke konci ledna..No a jak už to v období slev je, dají se sehnat různé věci od ošklivých zbytků, až po hezké věci, které se hodí právě vám a až dopusud si jich zřejmě nikdo nevšiml..výhra pro Vás, že?!? :))

Anglická móda je v mnohých ohledem jiná než naše..Také vztah lidí k módě je jiný..Nejde si nepovšimnout, že angličanky na oblékání a vzhled poměrně hodně dbají..O tom, zda je výsledek péče opravdu povedený a vkusný raději nebudu psát, i otázka vkusu a nevkusu je rozlišná v různých zemích..

Zkrátka seženete tu věci, které u nás holt nekoupíte..od svetru s myšáky, srdíčky a britskými vlajkami - vše najednou na jednom svetru!!! až po britsky elegantní kostýmové outfity..

Dlouho jsem si v obchodech nemohla nic vybrat..jednak to bylo tím, že jsem nic extra nepotřebovala, hlavně pak ale tím, že tu není moc věcí, které by byly "my cup of tea" (čti: můj šálek čaje)...

Ale byl by hřích nepořídit si něco z britské módy, takže jsem tak v posledním týdnu učinila..a jelikož, jak se začne, tak to nejde zastavit..jedno se s jedním sešlo a já mám nový celý outfit ;)

Nutno podotknout, že to byl nadmíru výhodný nákup :)




:))))))

10 komentářů:

  1. hezké :-) ještě přihoď fotečku, jak ti to v novém outfitu sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji, Gabi ;) dobre prihodim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji ti, aby ty věci měly delší životnost, než věci australské.

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuju..me se tady mrsej neskutecne veci ceske, ktere se mi normalne v Cechach drzely roky..tak uvidim :D

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji,jen tak dál.Ale opravdu by bylo lepší tě v tom vidět........

    OdpovědětVymazat
  6. Hustý! Evokuješ mi kovbojku! Moc, moc hezké, Hani. Dobře sis vybrala!

    OdpovědětVymazat
  7. JJ, v kostkované košili se nedivim ;) ale je to jediné "normální" oblečení, co je tu k sehnání..svetr s pusinkama si kupovat nebudu..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tady mají taky hrozné módní výstřely! Peťule třeba byla vyřízena z babky, která byla zmalovaná a na sobě měla svetr se santou na hrudi a u něj nápis 'hohohooo' ;D

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím, nový outfit Ti sluší !! Ještě to chce přes rameno tu kabelku...

    OdpovědětVymazat