...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

pátek 3. prosince 2010

Můj Job

Měsíce utíkají a je tu prosinec, poslední měsíc v roce.Můj oblíbený! Snížek nás potěšil hned na jeho začátku..paráda:) Období kolem Vánoc je plné osobitého kouzla, které prostě miluju!
Utíká to..a já už jsem tu 7. týden.Mých prvních 7 pracovních týdnů..už jsem velká holka :D Po té snad šťastné sedmičce je na čase udělat malou rekapitulaci a popsat mé nové zaměstnání. První dva týdny se trochu lišily od "normálu" neboť měly děti prázdniny..také to byly velmi náročné dva týdny ;) Křest ohněm!
Moje pracovní doba se pohybuje mezi 35-40 hodinami, za což dostávám slušné "kapesné" :) Povolání aupairky v mém případě zahrnuje rozličná povolání a funkce: jsem téměř z poloviny profesionální řidička-taxikářka, neboť každý den od pondělí do pátku strávím cca 4 hodiny vození dětí do školy a zpět..to není málo. Činnost to je poměrně příjemná, řízení vlevo jsem rychle přivykla, až skoro moc rychle, nám levákům tohle asi vyhovuje ;) Děti jsou v autě víc jak polovinu času hodné, takže je to poměrně dobrá povinnost.Dalšími funkcemi jsou uklízečka, chůva, dog-sitter a kuchařka.
Můj denní program vypadá obvykle následovně:
   6:30   budíček
   6:45   buzení dětí
   6:45 - 7:30   příprava uniform, snídaně pro děti, obléknout děti, vypravit apod.
   7:30   odjezd do školy
   8:30   odevzdání dětí do školy, odjezd zpět do Ramsey
   9:30   návrat do R.
   9:35   venčení psa
   10:30   úklid po snídaní, následně pokoje dětí apod...
   11:00   volno
   14:00   příprava na odjezd, svačiny pro děti
   14:30   odjezd pro děti
   15:30   vyzvednutí dětí (či jednoho - pokud má někdo club - hodina v kavárně či někde - 16:30 odjezd)
   16:30 - 17:30   příjezd domů
   17:30   večeře
   19:00   pyžama, čištění zubů - do postele, pohádka, spát - cca 19:30 - 19:45

 V pátek mám generální úklid, takže v pauze uklízím, co se dá..Někdy vezme děti do školy Simon, tak mám více času na to vše uklidit..
O víkendu většinou volno!
Nee ovšm ten nadcházející, neboť Mandy a Simon mají firemní Xmas party, takže mám děti zítra na starost já. Máme však v plánu vyrazit na vánoční výlet... Santovým vláčkem z Douglasu do Castletownu, kde je v Castle Rushen Santa s elfy a veškerá vánoční paráda, tak uvidíme, snad to bude fajn ;) Děti totiž budu mít tři, máme tu Louis na "sleep over" (na přespání)...:-///// :-D

3 komentáře:

  1. Proč mít jen 2, když můžeš mít 3 že... :D
    Už 7 týdnů, docela to letí! Těším se, až tu bude newska po 24. týdnech :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,no máš toho docela dost,záleží jaké podmínky jste si domluvili,Pokud požadují něco navíc,je to jen na tvé vůli,ale pozor,aby ti z toho nevznikla další povinnost,kterou jste si nedomluvili.No a pokud hlídáš i o víkendu ,tak by si měla mít nějakou úlevu ve všední den,nebo nějak jinak kompenzovaný,pokud to není vyjímka.

    OdpovědětVymazat
  3. Aoj, neboj, ja si tohle hlidam! Oproti ostatnim holkam, co delaj aupairky za "almuznu" na tom nejsem tak spatne! normalne mam vikendy volne, tole byla vyjimka a minuly patek a pondeli jsem mela ulevy, takze je to kompenzovane spravne ;)Nebooj, to ja se nedam!

    OdpovědětVymazat