...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

pátek 29. října 2010

Filmový večer a první výplata

Tak dnešní den byl fajn, děti byly hodné, až na jednu Amynu scénu..Naštěstí byl doma Simon, tak ji usměrnil.Joshovi dneska chudáčkovi tekla krev z nosu, byl z toho ale nadšený, takže žádný drama ;) Amy cvičila na piáno a právě při druhém cvičení ztropila scénu, protože ji nešla písnička "Jingle Bells"...No pamatuju si, jak já jsem někdy nesnášela cvičení na piáno, když jsem byla malá..ovšem to jsem ji samozřejmě neříkala, přesně naopak! ;)
Dostala jsem první double výplatu..100 liber (budu totiž zbytek dostávat na účet, abych nebyla chodící banka :D)za dva týdny ;) Jsou to IOMácký libry, tak si musím zjistit, jak to s nima je, protože jak mi říkala Dáša, oni měli ve Skotsku ňáký jejich libry a ty jim pak nechtěli mimo Skotsko brát..;)
Dnes večer budeme mít véču z dovážky (my dospělí, dětem už jsem uvařila) - indickou kuchyni - a filmový večer..což by mohlo být fajn ;))

2 komentáře:

  1. Co jste si vybrali za filmík? Doufám, že ne Twilight? :P :))

    OdpovědětVymazat
  2. nene, vybíral Simon a koukali jsme na Robina Hooda

    OdpovědětVymazat