...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

pondělí 18. dubna 2011

Půlroční výročí

18.října 2010 jsem brzy ráno statečně zamáčkla slzu, když mi naši mávali na letišti..prošla jsem branou a byla..dospělá..!
Měla jsem namířeno na malý ostrov uprostřed moře, mezi Anglií, Walesem a Irskem. Do té doby jsem o ostrově Isle of Man neměla tušení :)
Jela jsem poprvé sama do světa, poprvé jsem se měla stát au pairkou, poprvé jsem měla bydlet s úplně cizíma lidma..no jak s oblibou říkám: Na Manu je všechno poprvé!
No a přežila jsem sníh na Manu, řízení vlevo, uvíznutí v Londýně, bouračku, pokutu za parkování popředu...A mám půlroční výročí!! 6měsíců na Manu, hurrááá! :)

2 komentáře:

  1. Hani, já už se neohlížím. Spíš se bojím, jak dlouho mě tady ještě čeká...

    OdpovědětVymazat
  2. Monicko, tobe se ted vubec nedivim, osud te tam pekne zkousi, drz se!!!

    OdpovědětVymazat