...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

úterý 7. prosince 2010

Money, money, money...

Peníze hýbou světem..člověk nějaké potřebuje ke svému bytí..a před Vánoci se hodí na nákupy dáááárkůůů..!
Peníze vždycky byly, jsou a budou problém..bohužel..A u mě teď jeden takový problém nastal..Část peněz dostávám každý týden mírně se zpožděním na ruku..Část mi již byla poslána na učet..část mi byla dlužna..dnes mi Simon přinesl obálku s tím, že je v ní zbytek peněz až do Vánoc...S mými výpočty ale tato suma nesouhlasí! A problém je na světě! Samozřejmě jsem vypracovala podrobnou studii rozpisu mých financí a předala ji Simonovi..Ten ji přijal a řekl, že se musí dohodnou s Amandou, která je teď pracovně zase fuč, ta totiž má napsán přehled..a hned z něj vypadlo, že mi za první týden, kdy jsme byli "na dovolené" chtějí dát méně než normálně! Ha, já však rozhodně na dovče nebyla! Tu si teda představuju jinak - úplně jinak! No jelikož jsem velká holka, co se svých peněz nevzdává (vzorem je mi strejda Skrblík :D ) , tak se rozhodně nenechám pod-platit! :D I WANT MY MONEY!

6 komentářů:

  1. Jak to budeš řešit??? Já se psychicky připravuji na to, že si jednoho krásného dne (nespíš v druhé polovině ledna) řeknu o přidání... Je to prekérka.

    OdpovědětVymazat
  2. No babo rad! ale proste reknu ze s tim nesouhlasim a pokud nebudou chtit ustoupit, reknu, ze priste mi to musi rict dopredu, pokud mi budou chtit dat mene! Kolik vlastne dostavas?!?

    OdpovědětVymazat
  3. Neustupuj. A mene si take nenechavej davat. Hrozne, jak lidi, co maji prachy, jsou hrozni skrblici. Ja mam momentalne 15 AUD na hodinu. Neni to zadna slava. V podstate dolni sazba za praci, ktera se bezne hodnoti treba az 25 AUD/h

    OdpovědětVymazat
  4. JJ, je to vecny zapas o prachy..hrozne..a neprijemne! No a vystaci ti to na pokryti nakladu? kolik delas hodin tydne? Treba po novem roce ti zvysi, az si reknes ;)

    OdpovědětVymazat
  5. JJ, podmínky byly oboustranně dohodnuty předem a pokud se mají změnit, mělo by to být dohodnuto taky předem. Je dobře že ses ozvala. Znovu chtěj upřesnit podmínky, které Ti byly ústní dohodou přislíbeny. Držíme palce... M+T

    OdpovědětVymazat