...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

neděle 12. prosince 2010

Marod, vánoční shon a oblíbené obchůdky

V pátek mi zůstalo na krku jedno dítko..nemocné..Josh měl strašný kašel, teplotu (v sobotu 39!) a proto nešel v pátek do školy...Byl zklamaný, protože zrovna ten den se ve škole běžel přespolní běh (cross-country) a on ho zmeškal..Amy by to nejspíš tak nevadilo, je pohybově méně zdatná, takže při běhu zakopla a nabodla se na nějakou větev!:) Co mě rozhodně překvapilo, byl přístup k marodovi ze strany rodičů..To, že jsou tu děti asi mnohem otužilejší než u nás už mě nepřekvapuje, když je vidím běhat po škole venku jen v tričku, když já mrznu v kabátu a zima? NEEE, ta jim opravdu není! Zároveň ale kvůli každému malinkému "zranění" volají maminku a brečí..Rodiče se s nemocí příliš nepáří..Josh sice zůstal doma a nesměl běhat, ale aby byl celý den v posteli, to rozhodně ne..V sobotu, po noci, kdy měl 39!, byl venku, na procházce a dokonce si byl hrát u tety s malým Harrym!A Simon mi hrdě oznamoval, že Joshovi nedali žádné prášky na snížení teploty, protože to je lepší pro odeznění nemoci..No prostě jiný přístup než u nás - kompletně!
V sobotu jsem si udělala výlet do Douglasu, abych nasála trochu té vánoční atmosféry..a povedlo se..v hlavní nákupní ulici bylo opravdu hoodně lidí..asi jako u nás v Hypce o víkendu, ale tady jsem tolik lidí ještě pohromadě neviděla :D Všichni chodili z krámku do krámku a kupovali moooře vánočních dárků...woooow!
K obědu jsem si koupila pro změnu velmi "hnusné" jídlo..Jediné co se dalo jíst byly hranolky, ty tu mají dobré, spíš jsou to takové brambory- hranoly ;) Burger byl ovšem nechutný..Od Simona jsem se pak dozvěděla: "Burger z fish and chips?" - Nikdy!!!!, takže příště už nee:)
Už mám také v Douglasu své oblíbené obchůdky, kde se dá sehnat něco jakž takž slušného a pěkného ;)
V Douglasu jsem také v sobotu navštívila Manx Muzeum - opět krásné! Kostra obřího jelena, Starý double-decker, kostra velryby a spousta dalších věcí - prostě pěkně strávené odpolodne ;)
V neděli jsem objevovala místní krásy Ramsey, ve městě jsem očíhla obchůdky, ale zde nic moc..a pak jsem si udělala tříhodinovou procházku na Bellevíčko a zpět ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat