...

Bye the Isle of Man! Hi Cayman Islands! :)

úterý 26. října 2010

První týden

Tak jsem na Manu již týden..teda většinu času jsem zatím strávila ve Francii nebo na cestě mezi Francií a Anglií..No a je čas zdělit po prvním týdnu nějaké dojmy, zážitky a podobné věci..Jak už jsem myslím zmínila, dům je krásný a mé ubytování je víc než luxusní - velká postel, šatna a vlastní koupelna se sprchou..a když chci vanu, můžu použít koupelnu jinou ;) To jsem zatím nevyužila..užila jsem si vanu ve Francii, kde jsem taktéž měla vlastní pokoj s koupelnou ;)
Jídlo je...jiné! :) Jiné jsou kombinace, na které jsem zvyklá i intervaly mezi jídly..Hned na začátku mi bylo povoleno brát si k jídlu, co chci, ale byl to nejdřív divný pocit..stále musím štrachat ve všech poličkách, šuplících a skříňkách, protože nevím, kde co je..Jinak ale jídlo "z Manu" je dobré..mají tu čerstvé mléko, výborné steaky..!!!(Dneska večer jsem jeden výbornej měla a s tím z Francie se to nedá srovnat - libové masíčko aaa)
Rodinka je milá..tím, že cestovali a cestují, to asi není úplně typická anglická rodinka...nebo aspoň tak, jak si lze typickou rodinku představit..
Dneska mi koupili deku a přidali další topení, protože mi ráno byla děsná kosa(a celou noc) - což je mimochodem zpráva pro mého dědu, který se bál o mé tepelné pohodlí :)
A dneska jsem poprvé řídila!!! na spolujezdci za volantem a na špatný straně silnice!!! supr :) Jízda vlevo no problem, jen na křižovatkách jsem občas koukala na blbou stranu :D Jinak automat, Meďour, takže dobrý..akorát jednou jsem dala obrubník a jednou kaluž..;)
No angličtina se mi prej zlepšuje..což je pravda..ale stále nerozumím všemu...už se těším, až budu! ;)

2 komentáře:

  1. Francii už jsi asi vnímala jinak než s námi tenkrát ještě jako skoro děcko... Od zítra máme taky prázdniny ! Teda vlastně jen mamka, ale já si beru volno v pátek. Budeme asi řádit na zahrádce - je tam pořád ještě co dělat. Tak držíme stále palec a na ty obrubníky určitě přijdeš. Meďour něco vydrží... Papa táta máma

    OdpovědětVymazat
  2. Noo pamatovala jsem si to stejně, jak to bylo..;)A nic nového jsem bohužel neviděla:( Užijte si prázdniny..JJ přijdu, jen to chce vychytat..že to je obráceně :) papa

    OdpovědětVymazat